Saturday, June 26, 2010

short course

short course da abes!! huhu yeay bley cuti cam org laen gak.. tp cuti tinggal seminggu lebey jerk kot.. adoii.. org laen da puas cuti kot.. huhu bler short course da abes.. mule ah idup da tak tentu hala.. pagi da jadik malam.. malam da jadik ptg.. ptg da jadik pagi.. tak tentu hala kot.. maen game.. tgk muvie.. tido lamer2 sampai bengong kepale nie.. huhu nak gi jalan2 takleh.. wallet der 2 inggit 20 sen plus kad pengenalan, id uitm yg da nazak, kad touch n go yg der 30 sen n resit2 yg wat wallet nampak tebal cam byk duet.. huhu kete lak mmg lampu tak penah2 padam la.. lampu per? haaa.. tue la lampu warning minyak.. meter pon da tunjuk kat E.. kalau der num negative.. mmg da masuk negative la kot.. huhu so.. tue la dier bermula nyer cuti nie..n for result exam short course.. we'll see la.. sharil kalau ko bacer nie.. ko tunggu jela result ME aku.. aku takkan senang2 giv up blanje ko kat kedai hariz a.k.a hakim seksyen 7.. aku dpt rase kan lecturer tue syg aku.. tue psl dier bagik aku A..haha so da stat cuti nie.. leyh ah usha game world cup.. yeayy! usha streaming kat internet suda.. kater umah sewa 4mb nyer line.. nak subscribe astro letak kat umah sewa nie mmg tak mampu la.. huhu kadang2 gi jela mapley hakim usha kalau game best2.. dats it.. tue jela kot.. tataaaaa

kedai syed hariz.. haha menjadik pujaan dak2 umah usha bola.. huhu

No comments:

Post a Comment